Atgriešana un atmaksa

Mums ir 7 dienu atgriešanās politika, kas nozīmē, ka jums ir 7 dienas pēc saņemšanas jūsu preci pieprasīt atgriešanās.

Lai prece būtu piemērota atgriešanai, tai jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt, nelietotai vai nelietotai, ar etiķetēm un oriģinālajā iepakojumā. Jums ir arī nepieciešama saņemšana vai pierādījums par pirkumu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka tiešsaistes preces (maniitalacitta.eu an d maniitalacitta.com) nevar atgriezties vai apmainīt veikalā.
  • 1

    Iesniegt atgriešanās pieprasījumu

  • 2

    Sagatavot paketi

  • 3

    Atgriešanās pats

  • 4

    Rakstiet mums savu atgriešanās izsekošanu

Kā es varu atgriezt vai apmainīt jebkuru preci?

Lai pabeigtu atgriešanās vai apmaiņas procesu, izpildiet turpmākajos soļus:
1. solis:E-pastu mums, izmantojotHello@maniitalacitta.eu(Es)UnHello@maniitalacitta.com (par asv)Ar savu vārdu, pasūtījuma numuru un e-pasta adresi, jūs izmantojāt, aizpildot informāciju pie kases. Mēs saprotam, ka jūs steidzat, bet lūdzu, dodiet mums laiku, lai atbildētu. Mēs atgriezīsimies pie jums pēc iespējas ātrāk.

2. solis:Novietojiet jūsu preces oriģinālajā iepakojumā, un pārliecinieties, ka tie ir nemazgāti un nemainīti.

3. solis:Piegādāt savu paketi sertificētu kuģniecības pārvadātājs. Pārliecinieties, lai saņemtu saņemšanu un izsekošanas kodu, lai mēs zinām, ka jūs sūtījat preces mums.

4. solis:Kad mēs saņemsim jūsu paketi, mēs atgriezīsim jūsu pirkumus par atmaksu un nosūtīsim citus produktus apmaiņai. Un hooray, jūs esat pabeigts! Nav vairāk solis 5!

Jūs vienmēr varat sazināties ar mums par jebkuru atgriešanās jautājumu:

I-Hello@maniitalacitta.eu

Asv-Hello@maniitalacitta.com

Zaudējumus un jautājumus. Lūdzu, pārbaudiet savu pasūtījumu saņemšanas brīdī un nekavējoties sazinieties ar mums, ja prece ir bojāta, vai ja saņemat nepareizu preci, lai mēs varētu izvērtēt problēmu un to labot.
Izņēmumi/neatgriežamie priekšmeti. Noteiktu veidu preces nevar atgriezt, piemēram, ātrbojīgas preces (piemēram, pārtika, ziedi vai augi), pielāgotus produktus (piemēram, īpašus pasūtījumus vai personalizētas preces) un personīgās higiēnas preces (piemēram, skaistumkopšanas produktus). Mēs nepieņemam arī bīstamu materiālu, uzliesmojošu šķidrumu vai gāzu atgriešanu. Lūdzu, sazinieties, ja jums ir jautājumi vai neskaidrības par jūsu konkrēto preci.
Diemžēl mēs nevaram pieņemt atpakaļ izpārdošanas preces vai dāvanu kartes.
Exchanges. Ātrākais veids, kā nodrošināt, ka saņemat to, ko vēlaties, ir atgriezt esošo preci un, tiklīdz atgriešana ir pieņemta, veikt atsevišķu pirkumu par jauno preci.
Refunds. Mēs jums paziņosim, tiklīdz mēs saņemsim un pārskatām jūsu atgriešanos un ļausim jums zināt, vai atmaksa ir apstiprināta vai nē. Mēs atbildēsim uz jums 3 darba dienu laikā pēc jūsu atgriešanās saņemšanas. Ja apstiprināts, jums tiks automātiski atmaksāta summa, ko izmanto jūsu sākotnējā maksājuma veidā. Lūdzu, atcerieties, ka jūsu bankai vai kredītkaršu uzņēmumam var aizņemt kādu laiku, lai apstrādātu un ievietotu kompensāciju (3-14 banku dienas).
Lai iegūtu vairāk informācijas par mūsu konfidencialitātes praksi vai, ja vēlaties izteikt sūdzību, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu:Hello@maniitalacitta.eu(Es)UnHello@maniitalacitta.com (par asv). Doties uz katalogu:Sieviešu apģērbs ar kaķiVaiVīriešu apģērbs ar kaķi.